П`ятниця, 26.04.2024, 23:04

адвокат
Дубовик Олег Віталійович

Меню сайту
Категорії розділу
Мої статті [5]
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу
Головна » Статті » Мої статті

Порядок створення та реєстрації громадської організації
мацька

Порядок створення та реєстрації громадської організації

            Згідно статті 1 Закону України "Про об'єднання громадян" Об'єднанням громадян є добровільне громадське формування, створене на основі єдності інтересів для спільної реалізації громадянами своїх прав і свобод. Об'єднання громадян, незалежно від назви (рух, конгрес, асоціація, фонд, спілка тощо) відповідно до цього Закону визнається політичною партією або громадською організацією.

Для створення громадської організації необхідним є проведення ряду заходів. Рішення про заснування громадської організації може бути прийняте на загальних зборах учасників у складі не менше 3 осіб. Одночасно затверджується статут громадської організації і обираються керівники її органів. Протокол, який пiдписується головуючим на зборах та секретарем, має мiстити: чiтко викладене рiшення зборiв про створення громадської організації та затвердження її назви, про затвердження статуту громадської організації про обрання керiвних органiв громадської організації вiдповiдно до статуту. На зборах потрібно встановити вiдомостi про засновників:  прiзвище, iм’я, по-батьковi особи, рiк народження, мiсце постiйного проживання, iдентифiкацiйнi коди кожного iз засновникiв).

Легалізація громадської організації може бути проведена двома шляхами: шляхом повiдомлення та шляхом реєстрацiї.

1) легалізація громадської організації шляхом повідомлення.

Для легалізації шляхом повідомлення необхідно подати заяву, підписану не менш як трьома учасниками громадської організації або її уповноваженими представниками, в якій вказується прізвище, ім’я, по батькові засновників громадської організації або їх уповноважених представників, рік народження, місце постійного проживання, назва організації i місцезнаходження центральних статутних органів, основна мета діяльності громадської організації. Підписи на такій заяві повиннi бути нотарiально посвiдченi.

Загалом це зручний спосіб, проте в такому разі організація не отримує статусу юридичної особи, а отже не може бути суб’єктом цивiльно-правових відносин.

2) легалiзацiя громадської організації шляхом реєстрації.

Для реєстрації громадської організації необхідно подати наступні документи:
1. заява до органу реєстрації. У даному випадку підписи також повиннi бути нотарiально посвiдченi.

2. статут в двох примiрниках;

3. протокол загальних зборiв, якi затвердили статут;

4. вiдомостi про склад засновників центральних статутних органiв;
5. данi про наявнiсть або відсутність мiсцевих осередкiв , пiдтвердженi протоколами конференцiй (зборiв);

6. документ про сплату реєстрацiйного збору;

7. вiдомостi про засновникiв об’єднання громадян або спiлок об’єднань громадян (для громадян – iз зазначенням прiзвища, iменi, по батьковi, року народження, мiсця постiйного проживання; для спiлок об’єднань громадян – назви об’єднання, мiсцезнаходження вищих статутних органiв, а також доданням копiї документа про легалiзацiю);

8. документ, який підтверджує місцезнаходження громадської організації.

Заява про реєстрацію місцевої громадської організації розглядається у 3-денний строк( робочі дні) після надходження документів. Рішення про реєстрацію або відмову в ній заявнику повідомляється не пізніше наступного робочого дня після його прийняття. У разі реєстрації громадської організації засновникові видається свідоцтво про реєстрацію встановленого зразка.

Наступним є кроком є звернення в управління статистики з наступними документами, необхідними для реєстрації:

1. нотарiально посвiдчену копiю статуту;

2. нотарiально посвiдчену копiю свiдоцтва про реєстрацiю;

3. квитанцію про сплату реєстрацiйного збору;

4. облікову картку, яка видається і заповнюється безпосередньо в управлінні статистики;

5. квитанцію про внесення плати за видачу довідки та відповідної кількості її завірених копій;

У органи державної податкової служби необхідно подати наступні документи:
1. заява на iм’я начальника районної (мiської) податкової адмiнiстрацiї про взяття громадської організації на облiк;

2. нотарiально посвiдчена копiя статуту громадської організації;

3. нотарiально посвiдчена копiя свiдоцтва про реєстрацiю;

4. довiдка про взяття на облiк вiд управлiння статистики;

5. протокол установчих зборiв громадської організації;

6. вiдомостi про засновникiв громадської організації;

7. наказ (рiшення, протокол) про призначення (обрання) виконавчого керiвника громадської організації;

8. наказ про призначення головного бухгалтера ГО;

9. оригiнал статуту.

Окрім зазначеного, потрібно одержати дозвiл у дозвiльнiй системi УМВС на виготовлення печатки. Для одержання вказаного дозволу необхідно подати ряд документів:
- заяву на iм’я начальника дозвiльної системи про виготовлення печатки та штампiв з ескiзами по 2 примiрника на кожну печатку або штамп;

- нотарiально посвiдчену копiю свiдоцтва про реєстрацiю громадської організації;
- виписку iз статуту громадської організації (частини, що стосується права громадської організації мати печатки або штампи) за пiдписом керiвника громадської організації;

- оригiнали статуту та свiдоцтва про реєстрацiю громадської організації;

- квитанцiю про сплату збору за надання дозволу

Дозвiл на виготовлення видається через тиждень пiсля подачi документiв. На оригiналi свiдоцтва про реєстрацiю ставиться вiдповiдний штамп про надання дозволу i повертається по одному примiрнику ескiзiв печатки i штампiв з вiдмiткою про дозвiл на їх виготовлення.

За умови використання громадською організацією найманої праці необхідно також звернутися в органи Пенсійного фонду України
та Фондів соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонді соціального страхування на випадок безробіття, Фонді соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань.

В органи ПФУ подаються наступні документи:

1. копiя статуту громадської організації;

2. копiя свiдоцтва про реєстрацію громадської організації;

3. копiя довiдки з управлiння статистики про взяття на облiк громадської організації.
4. заява про реєстрацію.

У органи Фондів соцiального страхування необхідно подати наступні документи:

1. копії статуту громадської організації;

2. копії свiдоцтва про реєстрацiю громадської організації.

 

 

* Зауважуємо, що наведений порядок створення громадських організацій носить інформаційний характер. Для уникнення будь-яких проблем під час створення та реєстрації громадських організацій радимо звертатися до фахівців.

 

Категорія: Мої статті | Додав: Seriusis (19.04.2011)
Переглядів: 11972 | Теги: громацька організація, РЕЄСТРАЦІЯ, створення | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Пошук
Друзі сайту
  • Створення сайтів у Києві
  • Хостинг Украина